preskoči na sadržaj

Građanski odgoj i obrazovanje u šestim razredima

U našoj školi težimo osigurati odgojno-obrazovne uvjete za osiguravanje temeljnog prava djeteta na razvoj svih njegovih potencijala. U skladu s tim, na satu razrednika provodimo aktivnosti kojiima potičemo otvorenu i suradničku komunikaciju te stvaranje ozračja uzajamnog poštovanja.


Aktivnostima na satu razrednika u šestim razredima nastojimo osigurati uvjete u kojima učenik propituje svoje snage i sposobnosti, otkriva u čemu je dobar, stječe samopouzdanje, ovladava i upravlja procesom učenja te planira svoj daljnji razvoj.

Cilj i zadaće integriranja Programa međupredmetnih sadržaja Građanskog odgoja i obrazovanja u postojeće predmete i izvanučioničke aktivnosti su poticati spremnost za aktivno i odgovorno sudjelovanje u zajednici, stjecati znanje o svojim pravima, odgovornostima, mogućnostima i načinima djelovanja u zajednici, o načelima djelovanja demokratske vlasti i načelima pravne države, o mehanizmima zaštite ljudskih prava od lokalne do nacionalne, europske i međunarodne razine, razvijati vještine uočavanja problema u zajednici i njihova miroljubivog rješavanja, u suradnji s drugima jačati motivaciju za primjenom stečenog znanja i vještina u svakodnevnom životu.

Kako bismo ostvarili navedene ciljeve i zadaće provodimo aktivnosti kao što su: demokratsko donošenje razrednih pravila i njihovo pridržavanje, priprema učenika za kandidaturu i sudjelovanje u radu Vijeća učenika, informiranje svih učenika u razredu o radu Vijeća učenika, razvoj komunikacijskih vještina učenika, upravljanje emocijama (prepoznavanje i primjereno iskazivanje) i upravljanja sukobom (nenasilno rješavanje sukoba), te upoznavanje učenika s propisima kojima se uređuju odnosi i obveze u školi.

Učenički osvrti na aktivnosti:

Na jednom satu razrednog odjela radili smo radionicu u parovima. Podijelili smo se u dvije grupe. Jedna je grupa dobila temu za nacrtati plažu, more i djecu, a druga je trebala nacrtati grad. Onda smo radili u parovima, jedan je učenik trebao crtati more, a drugi grad i to tako što smo crtali jednom olovkom u isto vrijeme. To je bio test suradnje. Ispalo je jako smiješno i naučili smo kako se neki učenici odnose prema suradnji i kakva je njihova osobnost. Meni se ta radionica jako svidjela.

Lorena Knežević, 6.b

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Vesna Majdandžić   datum: 12. 12. 2014.

Oglasna ploča

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji




Microsoft 365


Informatika


Korisni linkovi


Klub mladih tehničara


Učenička zadruga Una


Projekt Pet za net


Upisi u 1. razred

Upisi u srednju školu


Udžbenici

Učeničke stranice

Prometna preventiva

Red Button

novi_banner_rb


Saznajte više o sigurnosti na internetu:

 


Anketa
Kako najradije provodite slobodno vrijeme?








Portal za škole

Radoznalci u akciji

CARNet kutak

Radovi iz informatike


Forum

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Tražilica




preskoči na navigaciju