2015-03-27 10:10:00 Radionica robotike U utorak, 24. ožujka 2015. godine u našoj školi održana je radionica robotike koju je vodio gospodin Željko Krnjajić, tajnik Robotičko informatičkog kluba Popovača. Radionica je organizirana u suradnji s Hrvatskim robotičkim savezom i Robotičko informatičkim klubom Popovača. Voditelj radionice Željko Krnjajić dugogodišnji je mentor učenicima na županijskim i državnim natjecanjima iz tehničke kulture i informatike, tajnik je RIK-a Popovača, tajnik Zajednice tehničke kulture Grada Popovače, te Inovatorskog kluba Popovača. Na radionici su sudjelovali učenici uključeni u Klub mladih tehničara, koji vodi učitelj tehničke kulture Marijan Ulaković.
Učenički osvrti: U utorak, 24. ožujka 2015. g., po prvi put u povijesti škole održana je radionica robotike. Radionicu nam je održao gdin. Željko Krnjaić, tajnik Robotičko informatičkog kluba u Popovači. Na radionici je sudjelovalo 12 učenika, koji su imali veliku želju naučiti nešto o toj znanstvenoj disciplini. Na radionici smo učili o osnovnim pojmovima robotike. Slagali smo robota, programirali njegove funkcije i ponešto naučili o tome kako kako on funkcionira. Ivana Blažeković, 8.r. 24. 3. 2015. imali smo radionicu robotike. Bilo mi je lijepo i učila sam kako napraviti robota. Voljela bih da se ova radionica ponovi, zato što je bila jako poučna. Bilo mi je jako zabavno kad smo isprobavali funkcionalnost našeg robota. Milana Kukić 5.r.
Na robotici je bilo odlično. Dio radionice kada smo spajali žice bio mi je super. Na samom kraju, gospodin koji se bavi robotikom, je pomoću bluetootha spojio Mario Borojević, 5. r. Na radionici iz robotike mi je bilo jako lijepo. Naučili smo mnogo toga. Najzanimljiviji dio je bio kad smo programirali. Sviđa mi se ta povezanost između Tehničke kulture i informatike. Htio bih se nastaviti baviti time. Andrej Mitić, 7. r. Na radionici je bilo dobro. Sastavljanje robota i njegovo programiranje je jako zanimljivo. Šteta što se ovakvi događaji ne događaju češće. Aleksandar Juzbašić. 7. r. |
Osnovna škola Dvor |