2017-02-09 18:22:27

Koliko smo medijski odgovorni? Prepoznajemo li skrivene poruke u reklamama?

Učenici 8.b razrednog odjela s razrednicom Vesnom Majdandžić razgovarali su o utjecaju medija i analizirali reklamne spotove kritički razmišljajući o skrivenim porukama i ciljnim skupinama kojima su reklame namijenjene.

Na satu razrednika učenici 8.b razednog odjela na početku sata pogledali su isječak iz filma Put u svijet medijske pismenosti (http://www.djecamedija.org/), koji ih je potaknuo na promišljanje o medijskoj odgovornosti i medijskoj pismenosti. Analizirajući reklamne spotove zaključili su kako iskrivljujući stvarnost skrivenim porukama reklame nameću vrijednosti i šalju poruke kako će upotreba određenog proizvoda poboljšati naš život. Nakon što su zaključili kako mediji utječu na naše ponašanje, učenici su se i sami upustili i kreiranje reklama.

Radionica je osmišljena uz obilježavanje Dana sigurnijeg interneta 2017.

 

 


Osnovna škola Dvor