preskoči na sadržaj

Koliko smo medijski odgovorni? Prepoznajemo li skrivene poruke u reklamama?

Učenici 8.b razrednog odjela s razrednicom Vesnom Majdandžić razgovarali su o utjecaju medija i analizirali reklamne spotove kritički razmišljajući o skrivenim porukama i ciljnim skupinama kojima su reklame namijenjene.


Na satu razrednika učenici 8.b razednog odjela na početku sata pogledali su isječak iz filma Put u svijet medijske pismenosti (http://www.djecamedija.org/), koji ih je potaknuo na promišljanje o medijskoj odgovornosti i medijskoj pismenosti. Analizirajući reklamne spotove zaključili su kako iskrivljujući stvarnost skrivenim porukama reklame nameću vrijednosti i šalju poruke kako će upotreba određenog proizvoda poboljšati naš život. Nakon što su zaključili kako mediji utječu na naše ponašanje, učenici su se i sami upustili i kreiranje reklama.

Radionica je osmišljena uz obilježavanje Dana sigurnijeg interneta 2017.

 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Vesna Majdandžić   datum: 9. 2. 2017.

Oglasna ploča

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji



Raspored dežurstva učitelja
Priloženi dokumenti:
Raspored dezurstva 2024-2025.docx


 

 

Priloženi dokumenti:
Raspored informacija.docx


Microsoft 365


Informatika


Korisni linkovi


Klub mladih tehničara


Učenička zadruga Una


Projekt Pet za net


Upisi u 1. razred

Upisi u srednju školu


Udžbenici

Učeničke stranice

Prometna preventiva

Red Button

novi_banner_rb


Saznajte više o sigurnosti na internetu:

 


Anketa
Kako najradije provodite slobodno vrijeme?








Portal za škole

Radoznalci u akciji

CARNet kutak

Radovi iz informatike


Forum

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Tražilica




preskoči na navigaciju