Građanski odgoj i obrazovanje u šestim razredima
U našoj školi težimo osigurati odgojno-obrazovne uvjete za osiguravanje temeljnog prava djeteta na razvoj svih njegovih potencijala. U skladu s tim, na satu razrednika provodimo aktivnosti kojiima potičemo otvorenu i suradničku komunikaciju te stvaranje ozračja uzajamnog poštovanja.
Aktivnostima na satu razrednika u šestim razredima nastojimo osigurati uvjete u kojima učenik propituje svoje snage i sposobnosti, otkriva u čemu je dobar, stječe samopouzdanje, ovladava i upravlja procesom učenja te planira svoj daljnji razvoj.
Cilj i zadaće integriranja Programa međupredmetnih sadržaja Građanskog odgoja i obrazovanja u postojeće predmete i izvanučioničke aktivnosti su poticati spremnost za aktivno i odgovorno sudjelovanje u zajednici, stjecati znanje o svojim pravima, odgovornostima, mogućnostima i načinima djelovanja u zajednici, o načelima djelovanja demokratske vlasti i načelima pravne države, o mehanizmima zaštite ljudskih prava od lokalne do nacionalne, europske i međunarodne razine, razvijati vještine uočavanja problema u zajednici i njihova miroljubivog rješavanja, u suradnji s drugima jačati motivaciju za primjenom stečenog znanja i vještina u svakodnevnom životu.
Kako bismo ostvarili navedene ciljeve i zadaće provodimo aktivnosti kao što su: demokratsko donošenje razrednih pravila i njihovo pridržavanje, priprema učenika za kandidaturu i sudjelovanje u radu Vijeća učenika, informiranje svih učenika u razredu o radu Vijeća učenika, razvoj komunikacijskih vještina učenika, upravljanje emocijama (prepoznavanje i primjereno iskazivanje) i upravljanja sukobom (nenasilno rješavanje sukoba), te upoznavanje učenika s propisima kojima se uređuju odnosi i obveze u školi.
Učenički osvrti na aktivnosti:
Na jednom satu razrednog odjela radili smo radionicu u parovima. Podijelili smo se u dvije grupe. Jedna je grupa dobila temu za nacrtati plažu, more i djecu, a druga je trebala nacrtati grad. Onda smo radili u parovima, jedan je učenik trebao crtati more, a drugi grad i to tako što smo crtali jednom olovkom u isto vrijeme. To je bio test suradnje. Ispalo je jako smiješno i naučili smo kako se neki učenici odnose prema suradnji i kakva je njihova osobnost. Meni se ta radionica jako svidjela.
Lorena Knežević, 6.b
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Obrazovanje |
• Ministarstvo znanost... |
• Portal za škole |
• Nacionalni CERT |
• CARNet WebWorld |
• Online enciklopedija |
• Portal ucitelji.hr |
• Učenje putem Interneta |
• Office 365 |
Tražilice |
Obrazovne igre udruge "Suradnici u učenju":
Igra 1 - Zaštita osobnih podataka
Igra 2 - Sigurnost na društvenim mrežama
Igra 3 - Zamke elektroničke pošte