
Domagoj Pejaković i Žarko Živković: Manje tuče, više tolerancije
Forum za slobodu odgoja organizirao je natječaj „Oboji svijet!“ u svrhu promoviranja tolerancije, nenasilja, mirnog rješavanja sukoba uz poticanje kreativnosti i inovativnosti učenika i učenica. Na natječaj su učenici četvrtog razreda poslali tri rada:
Pročitajte priču Manje tuče, više tolerancije.
MANJE TUČE, VIŠE TOLERANCIJE
Jednoga dana, kada smo se vraćali iz škole, Žarko, prijatelj iz razreda i ja smo se svađali. Govorili smo si ružne riječi i na kraju potukli. To se sve nastavilo drugi dan u školi.
Moja učiteljica nije bila sretna. Odlučila je raditi s cijelim razredom radionice. Žarko se često žalio na sukobe. Bio je tužan, nesretan i povrijeđen. Ja to nisam shvaćao. Nisam sjedio u Žarkovoj blizini. Trajalo je to cijelu školsku godinu., ali stanje se nije promijenilo. Izradili smo slikovnicu o našim pravima i odgovornostima. U našu školu je jednom tjedno dolazila psihologinja Daša. Nakon razgovora s učiteljicom i ravnateljicom, Žarko i ja smo svaki tjedan po jedan sat bili na radionicama kod Daše. Na tim satovima smo puno razgovarali o našoj svađi, kako se ponašamo jedni prema drugima i često smo igrali društvene igre. Na satu razrednika smo učili kako riješiti neki sukob. Naše neslaganje je i dalje trajalo.
Početak ove školske godine je bio klasičan, svađe i tuče. Opet razgovori s učiteljicom, pedagoginjom i ravnateljicom. Jednog dama mama je došla u školu i učiteljica je s njom razgovarala. Nisam znao o čemu. Na satu hrvatskog jezika Žarko je čitao sastav. Bio je dobar. Odjednom, pohvalio sam ga i rekao svoje mišljenje. Učiteljica je bila jako sretna a od ostalih prijatelja sam dobio veliki pljesak.
Poslije toga više se ne svađamo i ne tučemo. U radu pomažemo jedan drugome, a u timu zajedno radimo. Žarko je sretan, ima prijatelja u razredu. Postali smo jedan prema drugome tolerantniji.
Nakon svega naučio sam da se djeca ne smiju izazivati i tući. Svi učenici u razredu trebaju biti tolerantni, a to znači prihvatiti učenike drugačijeg mišjenja, ponašanja, izgleda, vjeroispovijesti.
Domagoj Pejaković, 4. r.
Žarko Živković, 4. r.
| « Studeni 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Obrazovanje | ![]() |
| • Ministarstvo znanost... |
| • Portal za škole |
| • Nacionalni CERT |
| • CARNet WebWorld |
| • Online enciklopedija |
| • Portal ucitelji.hr |
| • Učenje putem Interneta |
| • Office 365 |
Tražilice | ![]() |
Obrazovne igre udruge "Suradnici u učenju":
Igra 1 - Zaštita osobnih podataka
Igra 2 - Sigurnost na društvenim mrežama
Igra 3 - Zamke elektroničke pošte