Poštovani roditelji,
u izborniku s lijeve strane možete odabrati sadržaje koji su namijenjeni vama. Na oglasnoj ploči također možete pronaći korisne informacije.
Više o sigurnosti na internetu saznajte klikom na linkove:
Za još dodatnih informacija o sigurnosti i zaštiti na internetu kliknite ovdje ili u izborniku s lijeve strane odaberite Sigurnost na internetu.
Prometna učilica - savjeti za roditelje:
1. kolo Croatian Makers lige
18. studenoga održano je 1. kolo Croatian Makers lige na kojem je sudjelovalo 8 učenika naše škole u dvije dobne skupine. Mlađa dobna skupina osvojila je 1. mjesto u regiji, a starija dobna skupina ekipno 3. mjesto u regiji. Mentori su učitelj tehničke kulture Marijan Ulaković i učiteljica informatike Vesna Majdandžić.
U mlađoj dobnoj skupini natjecali su se Sergej Carić, Stefan Miličević, Đorđe Čulibrk i Jovan Resanović. Najbolji pojedinačni rezultat u mlađoj dobnoj skupini ima Sergej Carić, učenik 5. razreda.
U starijoj dobnoj skupini natjecali su se Edo Juranović, Vlatko Miljenko Blažeković, Ivana Mikičić i Dino Tadić. Najbolji rezultat ostvario je Vlatko Miljenko Blažeković, učenik 7. razreda.
Čestitamo svim učenicima koji sudjeluju u Croatian Makers ligi. Sljedeće kolo CM lige planirano je u prosincu.
Primjer vožnje robota:
Primjer zadatka koji su učenici rješavali na 1. kolu:
Robot se mora kretati po stazi kakva je prikazana na slici i parkirati se na kraju u zadnji list staze. Robota na početku postavi tako da svojim prednjim dijelom bude na startnoj liniji. Cilj je napisati program kojim će robot moći prijeći stazu i na kraju se parkirati. Putem, dok se robot kreće sakupljaš bodove. Važno je da robot ne izađe niti jednim svojim kotačem izvan papira.
Ukoliko tvoj robot tijekom vožnje izađe s bilo kojim kotačem van staze vožnja se prekida i osvajaš one bodove koje si do tada skupio. Cilj je skupiti što više bodova u što kraćem vremenu. Na kraju staze se robot mora parkirati na zadnji list na parkirno mjesto. Ovisno o tome koliko se precizno tvoj robot parkira osvajaš bodove za parking.
Ukoliko na parkirnom listu tvoj robot izađe bilo kojim kotačem van papira osvajaš 0 bodova za parkiranje. Tvoj robot mora krenuti sa startne linije tek onda kada pritisneš tipkalo (Button) na njemu.
Prije pritiska na tipkalo za početak vožnje RGB diode na robotu moraju biti isključene. Tijekom vožnje robot mora mijenjati boju svijetlosti RGB diode ovisnosti vozi li naprijed ili skreće. Tijekom voženje naprijed (u bilo kojem dijelu staze) neka RGB diode svijetle ljubičastom bojom, dok robot skreće u desno neka RGB diode svijetle crvenom bojom, a dok robot skreće lijevo neka RGB diode svijetle zelenom bojom.
Kada se robot uparkira i završi vožnju neka RGB diode svijetle bijelom bojom. Robot mora proći stazu bez korištenja senzora.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Obrazovanje |
• Ministarstvo znanost... |
• Portal za škole |
• Nacionalni CERT |
• CARNet WebWorld |
• Online enciklopedija |
• Portal ucitelji.hr |
• Učenje putem Interneta |
• Office 365 |
Tražilice |
Obrazovne igre udruge "Suradnici u učenju":
Igra 1 - Zaštita osobnih podataka
Igra 2 - Sigurnost na društvenim mrežama
Igra 3 - Zamke elektroničke pošte