Poštovani roditelji,
u izborniku s lijeve strane možete odabrati sadržaje koji su namijenjeni vama. Na oglasnoj ploči također možete pronaći korisne informacije.
Više o sigurnosti na internetu saznajte klikom na linkove:
Za još dodatnih informacija o sigurnosti i zaštiti na internetu kliknite ovdje ili u izborniku s lijeve strane odaberite Sigurnost na internetu.
Prometna učilica - savjeti za roditelje:
Ekipa naše škole pobjednik Croatian Makers lige u šk. god. 2016./17.
OŠ Dvor ima najbolju ekipu u regiji u Croatian Makers ligi!
20. lipnja 2017. godine učitelj Marijan Ulaković sudjelovao je na svečanoj podjeli priznanja pobjednicima Croatian Makers lige, koja je održana u Muzeju za suvremenu umjetnost u Zagrebu uz prisustvo Predsjednice Republike Hrvatske Kolinde Grabar Kitarović i ministrice znanosti i obrazovanja Blaženke Divjak.
Croatian Makers liga dio je projekta koji je 2014. godine pokrenuo Institut za razvoj i inovativnost mladih. U ovoj školskoj godini u Croatian Makers ligi održano je 5 kola natjecanja, na kojima su sudjelovale dvije ekipe iz naše škole (mlađa i starija) pod mentorstvom učitelja tehničke kulture Marijana Ulakovića i učiteljice informatike Vesne Majdandžić. Mlađa skupina pobjednik je u regiji, a starija skupina ostvarila je 2. mjesto u regiji. Najbolji učenik u mlađoj dobnoj skupini je Sergej Carić (učenik 5. razreda), a u starijoj dobnoj skupini Edo Juranović (učenik 6. razreda). Više o svečanoj dodjeli nagrada možete pročitati ovdje.
Ovo je naš drugi veliki uspjeh u ovoj školskoj godini iz područja robotike i automatike (osim usjeha u projektu Croatian Makers, naš projekt Uređaj za praćenje vodostaja i zaštitu od poplava je pobjednik natječaja Internet of Things — Suvremena tehnologija u zaštiti okoliša.)
Kratki pregled svih kola Croatian Makers lige:
- U prvom kolu učenici su trebali isprogramirati robota za kretanje kako bi uspješno prešao zadanu stazu bez uporabe senzora.
- U drugom kolu robot je trebao pratiti crtu u obliku božićne jelke i pritom skupljati bodove (dolaskom do ukrasa).
- U trećem kolu sudionici su timski trebali isprogramirati robote da međusobno komuniciraju kako bi uspješno riješili zadatak.
- U četvrtom kolu do izražaja je došla uporaba ultrazvučnog senzora za mjerenje udaljenosti. Sudionici su također trebali programirati robote da uspješno zaobilaze prepreke na stazi.
- U petom kolu sudionici su trebali isprogramirati robota da prođe stazu, izbjegne prepreku i pošalje drugom robotu poruku da riješi isti zadatak.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Obrazovanje |
• Ministarstvo znanost... |
• Portal za škole |
• Nacionalni CERT |
• CARNet WebWorld |
• Online enciklopedija |
• Portal ucitelji.hr |
• Učenje putem Interneta |
• Office 365 |
Tražilice |
Obrazovne igre udruge "Suradnici u učenju":
Igra 1 - Zaštita osobnih podataka
Igra 2 - Sigurnost na društvenim mrežama
Igra 3 - Zamke elektroničke pošte