Poštovani roditelji,
u izborniku s lijeve strane možete odabrati sadržaje koji su namijenjeni vama. Na oglasnoj ploči također možete pronaći korisne informacije.
Više o sigurnosti na internetu saznajte klikom na linkove:
Za još dodatnih informacija o sigurnosti i zaštiti na internetu kliknite ovdje ili u izborniku s lijeve strane odaberite Sigurnost na internetu.
Prometna učilica - savjeti za roditelje:
Projekt Moj zavičaj
Učenici trećeg razreda sa svojom učiteljicom Vesnom Kunstl Vuić proveli su vrlo zanimljiv i poučan projekt Moj zavičaj. Pročitajte izvješće učiteljice i učeničke osvrte na projekt.
Prije početka obrade nastavne teme Putujemo kroz vrijeme učenicima sam podijelila zaduženja za pojedine projekte. Učenici su se prema svojim interesima javljali za određene teme. Radili su u skupinama s različitim brojem članova. Pri radu su se služili Zavičajnim priručnikom, ali i ostalim dostupnim izvorima znanja (enciklopedije, Internet). Tražili su pomoć roditelja, baka i djedova i drugih starijih članova zajednice.
Teme su bile:
1. Prošlost mog mjesta
2. Znameniti ljudi mog kraja – svaki učenik skupine načinit će prikaz života i djela jedne znamenite ličnosti tog kraja.
3. Kulturno-povijesni spomenici – učenici mogu odabrati pojedini kulturno-povijesni spomenik i opisati njegov nastanak i značenje za kraj.
4. Odjeća kroz prošlost – opisati izgled nošnje, imenovati pojedine dijelove nošnje.
5. Tradicionalna jela – saznati kakva jela su ljudi jeli u prošlosti, od kojih su ih namirnica pripremali, pripremiti uz pomoć roditelja neko jednostavnije jelo.
6. Suveniri – koji su suveniri karakteristični za zavičaj, od čega su načinjeni.
7. Kulturne manifestacije – koje se kulturne manifestacije održavaju u zavičaju, kako ih obilježavamo, značenje manifestacije za kraj.
8. Glazba kroz prošlost – opisati tradicionalna glazbala, pripremiti CD s karakterističnom zavičajnom pjesmom.
Učenici su po skupinama prikazali svoje projekte.
Vesna Kunstl Vuić, učiteljica savjetnica
Učenički osvrti:
PREZENTACIJA PROJEKTA
Učenici trećeg razreda su 20. 2. 2014. održali prezentaciju projekta POVIJEST MOGA ZAVIČAJA. Bili smo podijeljeni u grupe. Svatko je dobio svoj zadatak iz povijesti zavičaja. Upoznali smo povijest prethodnih generacija, svoje kulturno i umjetničko nasljeđe i tako ćemo ga prenositi na sljedeće generacije. Meni je bilo jako ugodno i drago sudjelovati u otkrivanju prošlosti moga zavičaja.
Ivan Lotina, 3. r.
POVIJEST MOGA ZAVIČAJA
Moji prijatelji i ja dobili smo ozbiljan zadatak iz projekta Povijest mog zavičaja. On je jako lijep. U taj projekt smo uložili puno truda i vremena. Prije projekta bio sam jako uzbuđen. Napokon je došao 20. 2. 2014. Od jutra sam mislio da ću u prezentaciji imati problema. No, svaka sekunda, svaka izgovorena rečenica je bila uspješna. Prezentaciju su bili prisutni ravnateljica, učitelj Zvonimir i učiteljica. Tijekom prezentacije sam imao neku tremu. Nakon prezentacije nasmiješili su se i počeli nam pljeskati.
Mojoj ekipi i meni pao je kamen sa srca. Zahvalio bih prijateljima što su nas poticali u ovom projektu.
Domagoj Pavlović, 3. r.
POVIJEST MOGA ZAVIČAJA
U ovom projektu sam naučio jako puno poučnih stvari. Zaključio sam da je kršćanima bilo teško braniti svoju zemlju. Najviše mi se svidjela prezentacija Gvozdanskog i Dvora. Od skupine koja je prezentirala Dvor svidjelo mi se kada su pričali kako su Podovi mijenjali ime u Dvor. To do sada nisam znao. Sretan sam što sam naučio nešto novo o svome mjestu i da mu je dao ime poznati lik iz povijesti car Josip II. Zadivljen sam i ponosan što živim u mjestu u mjestu u kojem su živjeli i svojim životom hrabro branili ljudi iz Gvozdanskog. Ti ljudi na predaju nisu ni pomišljali nego su radije umrli od gladi i studeni i zavrijedili veliko poštovanje neprijatelja.
Svi koji smo imali bilo kakav zadatak, uspješno smo ga prezentirali a uz to se dobro i zabavili. Na kraju smo se pogostili finom domaćom šunkom i pogačom. Na kraju smo odsvirali i otpjevali popularnu pounjsku pjesmu Dvor daleko.
Bili smo jako radosni što se ravnateljici i učitelju svidjela naša prezentacija.
Edo Juranović, , 3. r.
POVIJEST MOGA ZAVIČAJA
Za vrijeme prezentacije sam se osjećala ugodno zato što su svi govorili razumljivo i glasno. Najviše me se dojmio ples jer sam sudjelovala u njemu. Svidjelo mi se što sam napravila malu kuharicu u kojoj je nekoliko recepata za predjelo, glavno jelo i kolač. Dobili smo ideju za izradu suvenira zavičaja – novac obitelji Šubić. Ugodno smo iznenadili prisutne. Voljela bih sudjelovati u još jednom sličnom projektu zajedno sa svojim prijateljima.
Tamara Šantić, 3. r.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Obrazovanje |
• Ministarstvo znanost... |
• Portal za škole |
• Nacionalni CERT |
• CARNet WebWorld |
• Online enciklopedija |
• Portal ucitelji.hr |
• Učenje putem Interneta |
• Office 365 |
Tražilice |
Obrazovne igre udruge "Suradnici u učenju":
Igra 1 - Zaštita osobnih podataka
Igra 2 - Sigurnost na društvenim mrežama
Igra 3 - Zamke elektroničke pošte